катнаш кушма. жомлэлэргэ синтаксик анализ ясагыз ---- Кон артыннан кон утте, кон уткэн саен , минем кунелемэ бер тынычлык урнашта , узем курмэгэн бер бэхе
5-9 класс
|
т мине томалады. Кайгы-хэсрэт баскан карт кеше дэ китаптан жанына юаныч эзли; хислэре дулаган яшь гашыйк та ялкынлы дэртенэ сердэшкэ китапны сайлый;донья хикмэтлэренэ эле тошенэ генэ башлаган бала да китапка, дэреслеккэ урелэ
эмммм что это???????
Другие вопросы из категории
звук?Музыкальная мануальная техника связана с Николасом Маринером или Марией Монтессори? Почему?
Читайте также
Обращаете ли вы внимание на состав продуктов, приобретаемых в магазине?
Ответ:Анализ всех
трёх диаграмм показывает, что больше всего внимания на состав продуктов
обращают ученики пятого класса, на втором
же месте по статистике занимает
одиннадцатый класс, ну а меньше всего внимания обращают на состав ученики
восьмого класса.
Почему:???????????
Мене жей килде. Агачларда яшель-яшель яфраклар усте. Чыпчыклар матур итереп сайры башладылар. Коннер жылынып китте хем озынаеп. Янгырлар яуа башлады. Жай конне мина бик рэхет. Мин ял итем. Су коенырга ойрим иптешлерем белен. Балык тотабыз. Авылга кайтак мин желлекке барам, жир илаге артыннан, кура жилаге хем башка темне жилек артыннан.Аннары чирем ускеч кешелер печен чабырга баралар. Мин бик яратам жэй конен. Мектепке барырга кирек тугел, иртан де торырга кирек тугел.
1 этап. Постановка задачи
2 этап. Разработка модели
3 этап. Компьютерный эксперимент
4 этап. Анализ результатов моделирования